- Ogłoszenie nr: 180480
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2016 r.
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw gospodarki nieruchomościami
- w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Piastowska 14
45-082 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych, w tym w ramach II instancji i trybów nadzwyczajnych w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte pod budowle przeciwpowodziowe bądź linie kolejowe
- Przygotowywanie części decyzji administracyjnych o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej bądź o pozwoleniu na realizację inwestycji przeciwpowodziowej w przedmiocie ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych o wygaśnięciu i w celu ustanowienia trwałego zarządu na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad albo Zarządu Dróg Wojewódzkich w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa albo Województwa Opolskiego, przeznaczonych na realizację inwestycji w zakresie dróg krajowych lub wojewódzkich
- Przygotowywanie decyzji administracyjnych o wygaśnięciu i w celu ustanowienia trwałego zarządu na rzecz inwestora w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych
- Obsługa klientów w ramach prowadzonych postępowań
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie Urzędu.
Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 6 miesięcy w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych do tej ustawy
- znajomość ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- znajomość ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych
- znajomość ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
- znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność korzystania z urządzeń biurowych oraz oprogramowania komputerowego
- umiejętność pracy w zespole
- otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów