- Ogłoszenie nr: 168845
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 kwietnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw finansowych
- w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim
ul. O.Lange 44
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Miejsce wykonywania pracy:
- Tomaszów Mazowiecki
- 97-200 Tomaszów Mazowiecki u. O.Lange 44
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i merytoryczne opracowanie wniosków funkcjonariuszy dotyczących dopłat do wypoczynku oraz wniosków dotyczących zryczałtowanego rownowaznika za przejazd w czasie urlopu
- przyjmowanie i merytoryczne opracowanie raportów i wniosków o zwrot kosztów dojazdu do służby
- przyjmowanie i merytoryczne opracowanie rachunków biegłych sądowych powołanych do prowadzonych postępowań, sporządzanie wykazów wypłat za wymienione czynności
- prowadzenie postępowań szkodowych zaistniałych w mieniu Policji oraz ich likwidacja
- prowadzenie list w formie elektronicznej z tytułu dodatkowych należności przysługujących funkcjonariuszom
- sporządzanie wykazów i list należności za posiłki profilaktyczne w okresie zimowym
- wydawanie delegacji służbowych dla policjantów i pracowników Policji oraz ich rozliczanie
- przyjmowanie od policjantów gotówki za nałożone mandaty karne gotówkowe i terminowe jej odprowadzanie do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym związane głównie z pracą na komputerze. Praca jednozmianowa w w systemie ośmiogodzinnym. Czynności wykonywane są w pozycji siedzącej - wymuszona pozycja ciała, obsługa komputera powyżej 4 godzin.
Budynek Komendy Powiatowej jest obiektem 3-kondygnacyjnym . Wejście główne posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na I piętrze. Podstawowe wyposażenie: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektroniczne urządzenia biurowe. Przed obiektem znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa komputera, wtym znajomość programu Exel
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
- znajomość przepisów resortowych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów