- Ogłoszenie nr: 161861
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 lipca 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy inspektor
- do spraw postępowań administracyjnych
- w Zespole Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowowiejska 43
58-500 Jelenia Góra
Miejsce wykonywania pracy:
- Jelenia Góra
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie składanych skarg i wniosków w zakresie funkcjonowania Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze ,
- analizowanie zasadności i przedmiotowości zgłaszanych skarg i wniosków,
- sporządzanie comiesięcznych sprawozdań z wydarzeń nadzwyczajnych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Policji,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze,
- opracowywanie pism, wytycznych i zaleceń Komendanta Miejskiego Policji w Jeleniej Górze,
- obsługa systemu komputerowego - System Rejestracji Skarg,
- archiwizowanie akt skargowych i materiałów wytworzonych.
- obsługa skrzynki internetowej skarg i wniosków,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa. Częsty kontakt z interesantami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz pracownikami innych urzędów.
Praca biurowa w 8 godzinnym systemie pracy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze powyżej 4 godz. dziennie z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Inne narzędzia pracy - kserokopiarka, faks. Stanowisko pracy usytuowane na I piętrze - brak windy, podjazdów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość Ustawy o Policji,
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Policji,
- znajomość przepisów wykonawczych dotyczących prowadzenia kontroli w administracji publicznej
- asertywność,
- odporność na stres.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów