Starszy inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 7639
Warunki pracy
Wysiłek fizyczny, zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją,W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Zakres zadań
- Prowadzenie archiwum akt cudzoziemców, przygotowywanie dokumentacji do przekazania do Archiwum Zakładowego
- Zakładanie akt osobowych cudzoziemców, przygotowywanie projektów pism do Straży Granicznej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, podejmowanie czynności prowadzących do wszczęcia postępowania administracyjnego w celu wsparcia stanowisk do spraw legalizacji pobytu cudzoziemców
- Sporządzanie kserokopii akt osobowych cudzoziemców
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i kpa
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz struktur administracji publicznej
- umiejętność pracy na komputerze
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi Systemu Pobyt v. 2
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych