- Ogłoszenie nr: 169220
- Data ukazania się ogłoszenia: 05 maja 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Katowicach
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej dokumentów niejawnych
- Jednoosobowe Stanowisko ds. Przetwarzania Materiałów Niejawnych Komisariatu Policji III w Katowicach
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Katowicach
40-038 Katowice
ul. Lompy 19
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
- Komisariat Policji III w Katowicach
40-725 Katowice
ul. Książęca 20
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie dokumentów niejawnych,
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w postaci rejestrów, dzienników, wykazów,
- coroczne rozliczanie wszystkich pozycji wprowadzonych w urządzeniach ewidencyjnych,
- rozliczanie policjantów i pracowników z posiadanych dokumentów niejawnych w przypadku przeniesienia lub zwolnienia,
- odnotowywanie zmiany, znoszenia klauzuli tajności lub przedłużenia, skracanie okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych,
- archiwizowanie dokumentów niejawnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w pozycji siedzącej, w ośmiogodzinnym, jednozmianowym systemie pracy przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie, brak wyjazdów służbowych.
Zagrożenie naciskami grup przestępczych.
Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku Komisariatu Policji III w Katowicach przy ulicy Książęcej 20. Budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: podjazd, brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność stosowania odpowiednich przepisów,
- umiejętność współpracy,
- komunikatywność.
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą „tajne”.
- znajomość obsługi komputera.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów