- Ogłoszenie nr: 171576
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 lipca 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Kielcach
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw finansowo - socjalnych
- w Referacie Administracyjno - Gospodarczym Wydziału Wspomagającego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Wesoła 43
25-363 Kielce
Miejsce wykonywania pracy:
- Kielce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie i opiniowanie raportów z tytułu dojazdów do służby oraz sporządzanie list do wypłaty. Ewidencjonowanie wypłacanych świadczeń dla funkcjonariuszy KMP w Kielcach,
- Ewidencja i sporządzanie list do wypłaty z tytułu równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie wydawane policjantom w naturze
- Rozliczanie i ewidencja napojów chłodzących wydawanych policjantom i pracownikom cywilnym KMP w Kielcach
- Naliczanie ryczałtu za pranie odzieży ochronnej roboczej i specjalnej dla pracowników cywilnych KMP w Kielcach
- Przyjmowanie, opracowywanie i sprawdzanie dokumentów księgowych dot. równoważnika za żywienie oraz za słomę dla psów służbowych
- Przyjmowanie gotówki (KP) z mandatów karnych gotówkowych i odprowadzenie na rachunek Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego zgodnie z wytycznymi KWP Kielce i KMP Kielce w tym zakresie
- Zbieranie informacji oraz przygotowywanie i wysyłanie zbiorczych zestawień, dotyczących ilości wykonanych kopii na urządzeniach kopiujących, użytkowanych w komórkach organizacyjnych KMP w Kielcach. Przyjmowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu w/w urządzeń oraz współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zaopatrzenia i Inwestycji KWP Kielce oraz podmiotem zewnętrznym posiadającym podp
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy,
- praca na piętrze,
- budynek nie posiada windy, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy o charakterze biurowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych z zakresu pozapłacowych świadczeń socjalnych i finansowych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji
- zdolność analitycznego myślenia
- kreatywność
- samodzielność
- odpowiedzialność
- systematyczność
- własna inicjatywa
- znajomość obsługi komputera, programów biurowych (MS Office), poczty elektronicznej
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewnym
- przeszkolenie z zakresu rachunkowości lub finansów publicznych
- poświadczenie do dostępu do informacji niejawnych
- umiejętność pracy w zespole
- samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji
- ocenianie i wyciąganie wniosków z posiadanych informacji
- przewidywanie długotrwałych skutków podjętych decyzji
- znajomość obsługi pakietu „LOTUS NOTES”
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy o charakterze biurowym
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów