- Ogłoszenie nr: 161802
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 lipca 2014 r.
Urząd Skarbowy w Goleniowie
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw kadr, szkoleń, spraw socjalnych
- w Samodzielnym Referacie Organizacji i Logistyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów
Miejsce wykonywania pracy:
- Goleniów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w celu przekazywania tych dokumentów pracownikom właściwych komórek organizacyjnych oraz uaktualniania akt osobowych pracowników,
- Ewidencjonowanie czasu pracy i absencji pracowników, w tym planowanie i wykorzystanie urlopów, wyjazdów i delegacji służbowych, zwolnień lekarskich w celu dostarczenia aktualnej informacji właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu oraz innym podmiotom,
- Prowadzenie spraw w zakresie szkoleń oraz prowadzenie właściwej ewidencji w celu podnoszenia kwalifikacji pracowników Urzędu,
- Prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych w Urzędzie tj. wyliczanie odpisu, opracowywanie preliminarza wydatków, ustalanie uprawnień pracowników i byłych pracowników Urzędu do korzystania z funduszu, organizowanie świadczeń objętych tym funduszem w celu realizacji polityki socjalnej Urzędu,
- Wystawianie i ewidencjonowanie poleceń wyjazdów służbowych, kontrola merytoryczna w zakresie rozliczania kosztów podróży służbowych w celu dokonania prawidłowego rozrachunku pracowników z tytułu delegacji,
- Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w tym prowadzenie spraw dotyczących staży absolwenckich, prac interwencyjnych w celu pozyskiwania osób do pracy w Urzędzie,
- Zgłaszanie i uaktualnianie danych pracowników w ZUS w celu nadania pracownikom uprawnień do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
- Opracowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zatrudnienia w celu przekazywania informacji np. do GUS, jednostek nadrzędnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- podejmowanie decyzji pod presją czasu.
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, fax,
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemych,
- możliwość poruszania się po budynku drzwi odpowiedniej szerokości, winda, podjazd dla wózków.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość programu Płatnik,
- znajomość prawa pracy i systemu ubezpieczeń społecznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej i przepisów wykonawczych,
- znajomość ustawy o funduszu socjalnym,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły.
- wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie prawa pracy lub zarządzania kadrami,
- obsługa programu komputerowego do ewidencji spraw pracowniczych,
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów