- Ogłoszenie nr: 172690
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 września 2015 r.
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
- Komendant Stołeczny Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw obsługi kancelaryjnej i ewidencji
- w Wydziale do walki z Korupcją
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługiwanie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie, przesyłanie oraz przedkładanie do dekretacji kierownictwu wydziału dokumentów i korespondencji,
- sporządzanie projektów pism zlecanych przez kierownictwo wydziału,
- wprowadzanie do systemu informatycznego danych dotyczących ewidencji czasu pracy oraz urlopów, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych oraz badań profilaktycznych policjantów i pracowników wydziału,
- prowadzenie ewidencji aktów prawnych oraz udostępnianie ich i zapoznawanie z nimi policjantów i pracowników wydziału,
- prowadzenie ewidencji sprzętu kancelaryjno-biurowego, informatycznego, środków łączności i uzbrojenia,
- uczestniczenie w pracach komisji do rozliczenia policjantów i pracowników przenoszonych do innych komórek/jednostek organizacyjnych lub zwalnianych z Policji, w tym w sporządzaniu protokołów zdawczo-odbiorczych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa.
- praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych - budynek bez wind/platform dla osób niepełnosprawnych,
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych,
- w budynku nie występuje bariera wejścia na parter budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość aktu wykonawczego do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i działania archiwów zakładowych,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- dobra organizacja pracy własnej.
- przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej,
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych (w zakresie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych) oraz aktów wykonawczych,
- komunikatywność,
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów