- Ogłoszenie nr: 169294
- Data ukazania się ogłoszenia: 06 maja 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Wydziale Kryminalnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 99-200 Poddębice
ul. Narutowicza 2/4
Miejsce wykonywania pracy:
- Poddębice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału Kryminalnego-wykonywanie zleconych czynności administracyjno-biurowych i ewidencyjno-rejstracyjnych,
- prowadzenie elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo-śledczych w zakresie rejestracji postępowań przygotowawczych i sprawdzających,
- zastępowanie w czasie nieobecności pracownika wyznaczonego do przygotowania dokumentacji do zdania do archiwum,
- przestrzeganie obowiązujących zasad i przepisów dot. ewidencjonowania, rejestracji, przechowywania i archiwizacji dokumentów stanowiących tajemnicę służbową,
- terminowe wprowadzanie danych statystycznych do systemu KSIP, sporządzanie miesięcznych biuletynów statystycznych w systemie analitycznym,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy policjantów Wydziału Kryminalnego,
- zastępowanie w czasie nieobecności wyznaczonego pracownika do prowadzenia dziennika korespondencyjnego i dziennika podawczego oraz przygotowywania przesyłek listowych i ich przekazywania do wysłania do sekretariatu komendanta.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w budynku.
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, wymuszona pozycja ciała, obsługa urządzeń biurowych: komputer, faks, drukarka, kserokopiarka, telefon.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość obsługi komputera (MS Office)
- dobra znajomość przepisów kodeksu karnego,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, faks)
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą: poufne,
- umiejętnośc pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów