- Ogłoszenie nr: 175268
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopada 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw prowadzenia składnicy akt i obsługi kancelaryjno-biurowej
- w Zespole Prezydialnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
w Wodzisławiu Śląskim
ul. Kokoszycka 180 B
44-313 Wodzisław Śląski
Miejsce wykonywania pracy:
- Wodzisław Śląski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi składnicę akt, w celu przyjmowania i przechowywania dokumentów
- organizuje pracę w zakresie archiwizacji dokumentów oraz udziela instruktaży pracownikom zdajacym dokumenty
- prowadzirejestry spisów akt przekazanych do składnicy i przekazanych do brakowania
- prowadzi kwerendy dot. dokumentów jawnych
- sprawdza spisy akt przekazanych, w celu ustalenia poprawności ich zakwalifikowania do określonej kategorii archiwalnej
- wydziela z zasobu archiwalnego dokumentację, której okres przechowywania upłynął, celem przekazania do brakowania
- udostępnia materiały archiwalne
- przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą do komendy, wydaje ją oraz rozlicza wysyłkę przesyłek pocztowych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, kserokopiarkę, komputer i monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze poniżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, praca w szczególnie trudnych warunkach (grzyby i pleśnie), wysiłek fizyczny przy dźwiganiu dokumentów archiwalnych
Budynek komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy jest usytuowany na I piętrze budynku
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z materiałem archiwalnym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w spr. instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spr. organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- znajomość zarządzenia nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 r. w spr. metod i form wykonywania zadań w zakresie pracy archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP nr 16, poz. 95)
- umiejętność organizowania pracy własnej
- dokładność, odpowiedzialność
- umiejętność obsługi pakietów biurowych "Office"
- umiejętność komunikowania
- umiejetność analizy
- wykształcenie wyższe o specjalności archiwizacja
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli ściśle tajne
- 3 lata doświadczenia w pracy z materiałem archiwalnym
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów