- Ogłoszenie nr: 164163
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 października 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- w Zespole Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Szydłowcu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Szydłowcu
ul. Kościuszki 194
26-500 Szydłowiec
Miejsce wykonywania pracy:
- Szydłowiec
- Szydłowiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Szydłowcu
- prowadzenie kancelarii jawnej Komendy.
- organizacja obiegu dokumentów oraz rozliczanie wykonania przydzielonych spraw
- rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów oraz przesyłek
- prowadzenie dziennika korespondencyjnego, podawczego, książki doreczeń, wykazu przesyłek, rejestru , teczek zagdanienowych
- Ewidencjonowanie, kompletowanie , rozpowszechnanie oraz aktualizacja przepisów służbowych oraz coroczna inwentaryzacja aktów prawnych
- przesyłanie dokumentacji niejawnej bez zapoznawania się z nią
- elektroniczne sporządzanie miesięcznego sprawozdania z wysłanej korespondencji oraz wprowadzanie danych dotyczących przesyłek do systemu PSTD
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa ośmiogodzinna,
praca w systemie jednozmianowym
naturalne i sztuczne oświetlenie
praca przy monitorze ekranowym
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- znajomość zasad i trybu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz obiegu dokumentacji jawnej
- umiejętność komunikowania się
- samodzielność
- terminowość, systematyczność
- Poświadczenie Bezpieczeństwa ,, Poufne"
- znajomość ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów