- Ogłoszenie nr: 161764
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 lipca 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Rybniku
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych
- Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą Komendy Miejskiej Policji w Rybniku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Rybniku
Pac Armii Krajowej 5
44-200 Rybnik
Miejsce wykonywania pracy:
- Rybnik
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmuje, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływająca do Wydziału oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale w tym na bieżąco odnotowuje spływ druków statystycznych KSiP i innych i niezwłocznie przekazuje je do Zespołu Informatyki
- Ewidencjonuje zgodnie z dekretacją Naczelnika pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z Wydziału, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów w odpowiednich rejestrach RSD, RCS, OS, RO, TOR, dzienniku korespondencyjnym, podawczym oraz rejestrach pomocniczych prowadzonych w Wydziale
- Kopertuje, adresuje i przygotowuje do wysyłki korespondencję w celu jej doręczenia adresatom a także dba o bieżące potrzeby materiałowe – kancelaryjne Wydziału
- Archiwizuje dokumenty wytworzone przez pracowników Wydziału i przekazuje je do archiwum w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
- Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań
- Obsługuje urządzenia biurowe w tym: Komputer, pocztę elektroniczną i system faksowo-mailowy w celu uzyskania i przekazania informacji powstałych w toku bieżącej pracy
- Obsługuje centralę telefoniczną wydziału, kieruje interesantów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy Wydziału
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym
Wejście do budynku nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy jest usytuowane na I piętrze budynku
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
- Umiejętność organizowania pracy własnej
- Umiejętność komunikowania się i współpracy
- Umiejętność szybkiego działania oraz pracy w zespole
- Samodzielność, inicjatywa i kreatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów