- Ogłoszenie nr: 167163
- Data ukazania się ogłoszenia: 23 lutego 2015 r.
Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy specjalista
- w Departamencie Wsparcia Projektów Partnerstwa Publiczno – Prywatnego w Wydziale Finansowania i Wdrażania Projektów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Warszawa ul.: Wspólna 2/4
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul.: Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw dot. projektów ppp polegające na zapewnieniu doradztwa i wsparcia dla inwestorów oraz instytucji w przygotowaniu i wdrożeniu projektów poprzez
- przygotowywanie propozycji działań wraz z ich aktualizacją, analiza zagadnień projektowych, w szczególności kwestii prawnych i ekonomiczno-finansowych, przygotowywanie raportów, ocen i in.;
- przygotowanie dokumentacji przetargowej oraz udział w postępowaniach przetargowych MIiR związanych z zadaniami dot. doradztwa i wsparcia przygotowania i wdrażania projektów, w tym monitorowanie i prowadzenie rozliczeń prac zaangażowanych doradców zewnętrznych
- koordynacja przygotowania lub przygotowanie materiałów na rzecz rozpowszechniania wiedzy oraz dobrych praktyk, oraz przygotowanie merytoryczne, prowadzenie / współprowadzenie oraz przygotowanie wniosków ze spotkań organizowanych przez Departament / Platformę PPP;
- udział w zewnętrznych wydarzeniach o charakterze konferencyjnym i promocyjnym w charakterze eksperta ds. ppp;
- udział w pracach Departamentu o charakterze horyzontalnym, w tym dotyczących okresu programowania 2014-2020, ze szczególnym uwzględnieniem łączenia funduszy Unii Europejskiej z kapitałem prywatnym, w tym współpraca z Europejskim Centrum Wiedzy PPP, Komisją Europejską i Europejskim Bankiem Inwestycyjnym i in.;
- opiniowanie dokumentów, stanowisk innych komórek organizacyjnych MIiR oraz innych instytucji w sprawach związanych z wytycznymi do przygotowania inwestycji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-reprezentacja urzędu na spotkaniach roboczych (1-2 razy w miesiącu),
-wyjazdy służbowe krajowe,
-kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe z przedstawicielami instytucji publicznych szczebla rządowego, samorządowego oraz sektora prywatnego,
-organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów,
-organizacja i obsługa techniczna spotkań i konferencji;
-negocjacje i ustalanie warunków umów z podmiotami zewnętrznymi;
-praca z bazami danych i programami specjalistycznymi.
-praca przy komputerze;
-praca przy urządzeniach biurowych: drukarka, fax, ksero, skaner itp.;
-praca w pokoju wieloosobowym;
-węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze,
-winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
-wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
-sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
-ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z ppp lub funduszami unijnymi lub zamówieniami publicznymi,
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość prawno-instytucjonalnego systemu wdrażania funduszy europejskich;
- wiedza na temat procesu przygotowania projektów inwestycyjnych
- wiedza na temat wymogów dotyczących przygotowania projektów ppp współfinansowanych ze środków UE;
- wiedza nt. zamówień publicznych, w tym postępowań o wybór partnera prywatnego;
- samodzielność i inicjatywa;
- skuteczna komunikacja;
- umiejętności analityczne;
- radzenie sobie ze stresem;
- zorientowanie na osiąganie celów;
- rzetelność i terminowość.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów