Telefoniczny Doradca Klienta
(Wydział Obsługi/umowa na zastępstwo)
(Wydział Obsługi/umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: BGZ04845
Zakres zadań:
- obsługa klientów korzystających z usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu,
- obsługa procesu sprzedaży rachunków bankowych oraz kart płatniczych klientom detalicznym za pośrednictwem kuriera,
- sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu,
- obsługa kampanii telemarketingowych sprzedażowych,
- obsługa korespondencji e-mailowej Klientów.
Od Kandydatów oczekujemy:
Oferujemy:
- wykształcenia wyższego (lub w trakcie studiów),
- doświadczenia w obsłudze telefonicznej klientów, telemarketingu lub sprzedaży bezpośredniej produktów finansowych,
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
- zorientowania na wynik,
- dyspozycyjności,
- wysokiej kultury osobistej.
- umowę o pracę na zastępstwo,
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
- system rozwoju zawodowego dla pracowników – Indywidualny Plan Rozwoju,
- świadczenia socjalne (m.in. opiekę medyczną, pakiet sportowo - rekreacyjny),
- przyjazną atmosferę pracy.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.