Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta firmy z branży projektowo- wykonawczej działającej na rynku ogólnopolskim poszukujemy:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną oraz raportami od rozliczania robót budowlanych,
- Budowa wież telekomunikacyjnych oraz instalacja konstrukcji stalowych,
- Montaż wyposażenia telekomunikacyjnego (radiolinie, światłowody, sprzęt nadawczo- odbiorczy itp.),
- Praca na terenie Polski Centralnej i Północnej w trybie delegacyjnym,
- Kontakt z klientem w zakresie prowadzenia projektu,
- Opracowywanie planów potrzeb materiałowych, sprzętowych oraz dbałość o ich realizację,
- Dbałość o realizację i jakość prac, również nadzór ekip podwykonawców.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa, elektroniki i telekomunikacji bądź elektryki i energetyki,
- Przynajmniej roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z zarządzaniem na budowach i wdrożeniach,
- Znajomość procesu budowlanego oraz umiejętność odnalezienia się w multidyscyplinarnym zespole,
- Gotowość do ciągłej pracy w terenie,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Wysoki poziom komunikatywności, chęć podejmowania wyzwań i nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów,
- Umiejętność poruszania się w dokumentacji technicznej oraz przynajmniej podstawowa znajomość programów tworzących dokumentację.
Nasz Klient oferuje:
- Dobre wynagrodzenie podstawowe + premie projektowe/uznaniowe,
- Umowę o pracę,
- Możliwość prowadzenia stażu do uprawnień budowlanych!
- Możliwość rozwoju finansowego i stanowiskowego (docelowo możliwość objęcia stanowisk: Kierownika Budowy, Kierownika Projektu, Kierownika Projektów),
- Pracę w zespole specjalistów w swojej branży,
- Wyjazdy terenowe na terenie Polski Centralnej i Północnej,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop).