Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
Handling incoming calls in German. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B rekrutacja online
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 4 300 - 4 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
In our new project, we value the unique backgrounds, experiences, and perspectives. We believe everyone deserves a fair shot at success and appreciate the experiences each person brings beyond the traditional job requirements. Even if you’re a close but not exactly match with the description, we...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...