specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Area of responsibility: Managing assigned complex AR Portfolio according to established company standards and policies; Building relationship with customers and internal departments, maintaining excellent customer’s satisfaction Driving continuous improvement within the team; Providing support and...
Raising invoices – ensuring correct amounts tied to contracts/POs and work done/milestones, correct addresses and delivery both electronic and paper as required to the correct addresses
Consolidating expenses for inclusion into invoices
Reviewing receipts and ensuring all relevant information is available to clients.
Proactive and systematic collection of due invoice receipts; building relationships with client AP teams
Escalation of issues where there is a late payment
Setting up and managing project codes
Managing and payment of UK costs
Ensuring approvals for all payment invoices set up in Xero
Following up queries over payments
Supporting introduction of new time allocation system
Allocating costs across projects
Accounting for invoice factoring
Expenses analysis
Short term cash flow projections
Supporting monthly reporting
Supporting the production of the annual accounts
UK accounts bookkeeping
Requirements:
Qualified accountant (CCAB or equivalent)
Fluent English
Ideally experienced in small business
UK VAT experience beneficial
We offer:
Attractive salary
Full-time position with a fast growing and prospective company
Wide benefits package
Working in a modern and friendly international environment
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Wprowadzanie wyciągów bankowych krajowych do systemu finansowo-księgowego; Uzgadnianie i rozliczanie należności oraz zobowiązań; Wprowadzanie i księgowanie faktur kosztowych; Księgowanie rozliczeń międzyokresowych; Kontrola prawidłowości oraz księgowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: Prowadzenie księgowości dla wybranych spółek (pełna księgowość). Współpraca w zakresie przygotowywania deklaracji podatkowych. Uzgadnianie sald. Księgowanie dokumentów importowych z Chin - SAD, WNT, itp.. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i...
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości, rolnym i leśnym (z obszaru woj. świętokrzyskiego); sporządzanie deklaracji podatkowych i ich korekt, Przygotowanie do księgowań umów podatkowych w systemie SAP RE, Prowadzenie...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej zadań publicznych i projektów, uzgadnianie ewidencji księgowej, rozliczanie zadań publicznych, sporządzanie sprawozdań z zadań publicznych, współpraca przy zamknięciu roku, przygotowywanie dokumentów do kontroli, sporządzanie analiz...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Obsługa księgowości dla wybranych firm. Pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych. Bilansowanie kont. Ewidencja dokumentów z importu, np. z Chin. Tworzenie raportów dla urzędu statystycznego. Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji. Kontakty z partnerami biznesowymi.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Area of responsibility: Managing assigned complex AR Portfolio according to established company standards and policies; Building relationship with customers and internal departments, maintaining excellent customer’s satisfaction Driving continuous improvement within the team; Providing support and...