planowanie i realizację procesów zakupowych, negocjacje warunków handlowych, zarządzanie relacjami z dostawcami zgodnie z polityką firmy, zarządzanie budżetami promocyjnymi.
Realizacja polityki sprzedażowej firmy (plany sprzedaży, plany promocyjne) Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Raportowanie prowadzonych działań do Kierownika Sprzedaży;
Sprzedaż produktów proponowanych przez firmę; Budowanie własnego portfela klientów; Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klienta; Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Pozyskiwanie nowych kontaktów; Budowanie trwałych relacji z klientem; Przygotowywanie ofert; Negocjowanie warunków handlowych; Monitorowanie rynku konkurencji; Kompleksową realizację procesu sprzedaży; Współpracę z działem...
Wykształcenie wyższe, Staż pracy: min 5 lat na stanowisku kierowniczym w strukturach sprzedażowych (najlepiej w sieciach detalicznych), Doświadczenie w tworzeniu strategii rozwoju firmy, Znajomość prawnych i finansowych zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego, Znajomość lokalnego...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Administrację bazy danych MS SQL SERVER; Administrację serwerów WINDOWS 2008; Administrację systemem CDN XL firmy Comarch; Administrację systemu Płace i Kadry Comarch; Kontakt z partnerami handlowymi – B2B; Kontakt z klientami...
sprzedaż produktów z samochodu dostawczego na podległym terenie oraz dbałość o ich odpowiednią ekspozycję; odbiór należności i prowadzenie dokumentacji; budowanie długoterminowych, bardzo dobrych relacji z klientami;
Sprzedaż produktów proponowanych przez firmę; Budowanie własnego portfela klientów; Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klienta; Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.
planowanie i realizację procesów zakupowych, negocjacje warunków handlowych, zarządzanie relacjami z dostawcami zgodnie z polityką firmy, zarządzanie budżetami promocyjnymi.
planowanie i realizację procesów zakupowych, negocjacje warunków handlowych, zarządzanie relacjami z dostawcami zgodnie z polityką firmy, zarządzanie budżetami promocyjnymi.
planowanie i realizację procesów zakupowych, negocjacje warunków handlowych, zarządzanie relacjami z dostawcami zgodnie z polityką firmy, zarządzanie budżetami promocyjnymi.
Planowanie i organizowanie działań marketingowych w firmie (plan marketingowy), Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie zlecania usług (gazetki promocyjne, gadżety, itp), Planowanie i organizowanie spotkań handlowych, Przygotowywanie ofert, prezentacji i raportów, Prowadzenie...
Wykształcenie min średnie, Własna działalność gospodarcza, Nastawienie na realizację wyznaczonego celu, Energia i entuzjazm w działaniu, „Żyłka handlowca”
Wykształcenie: mile widziane wyższe z zakresu logistyki, Staż pracy: min 3 lata na stanowisku kierowniczym w dziale magazynowania i/lub logistyki (najlepiej w branży FMCG), Doświadczenie w organizowaniu i planowaniu logistyki w dużym p-wie handlowym, Umiejętność wykorzystania nowoczesnych...
MPT Pik Grzegorz Kasprowicz Piotr Kasprowicz Błażej Pawłowski Spółka Jawna