• Wsparcie w obszarze administracji;
• Organizacja biura (recepcji) w tym: obsługa korespondencji, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, rejestrowanie dokumentacji oraz faktur w wewnętrznym systemie, obsługa połączeń przychodzących;
• Obsługa gości oraz spotkań biznesowych;
• Organizowanie podróży oraz spotkań służbowych, obsługa delegacji pracowników;
• Współpraca z pozostałymi działami firmy.
- Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat;
- Dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00;
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz obsługi komputera (biegła znajomość pakietu Office);
- Samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, dynamizm;
- Doświadczenie w pracy w sekretariacie lub recepcji mile widziane.
• Praca w międzynarodowym środowisku firmy budowlano-usługowej o globalnym zasięgu;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie;
• Umowa o pracę tymczasową na okres trzech miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.