Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. -światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 rokupracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o.jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Aktualnie dla naszego Klienta, jednego z operatorów sieci telewizji cyfrowej, telefonów i internetu poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/ka Biura Obługi Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr Ref.: AST/BOK/05/2016
Zakres obowiązków:
- Witanie Klientów wchodzących do Biura Obsługi Klienta
- Pomoc przy wyborze tematu wizyty na dyspenserze systemu kolejkowego
- Kierowanie Klientów do odpowiedniego stanowiska (czas obsługi liczy się od momentu przywołania nr do stanowiska obsługi)
- Wskazywanie alternatywnych form kontaktu w przypadku większej kolejki (np. formularz kontaktowy, zwrot sprzętu poprzez kuriera, płatności)
- Prezentowanie Klientowi logowania do e - faktury
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze Klienta – mile widziane zarówno w bezpośredniej obsłudze jak i przez telefon – np. w call center
- Komunikatywność, zaradność, umiejętność budowania relacji z Klientem i rozbijania obiekcji Klienta
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach10:00-18:00
Oferujemy:
- Stawkę godzinową - 12,00 zł brutto / h
- Umowę o pracę
- Pracę pełnąwyzwań i możliwości od zaraz
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach10:00-18:00
- Stabilną oraz długofalową współpracę