Ogłoszenie numer: 999556, z dnia 2016-03-08
Vilea jest firmą działającą w branży rynku nieruchomości.
Nasza działalność obejmuje doradztwo i zarządzanie inwestycjami mieszkaniowymi klientów, pośrednictwo na rynku nieruchomości oraz zastępstwo inwestycyjne i nadzory remontowe.
Misją Vilea jest zapewnianie naszym klientom komfortu inwestowania, sprzedaży i wynajmu nieruchomości poprzez minimalizację ich zaangażowania, a maksymalizację osiąganych zysków i bezpieczeństwa.
Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisku:
Asystent/ka biura
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- organizacja oraz prowadzenie spraw administracyjnych
- ewidencja oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- wprowadzanie dokumentów do ewidencji, przekazywanie dokumentacji do działu księgowości
- aktualizacja baz danych
- profesjonalny kontakt w ramach udzielonych kompetencji z klientami oraz z firmami i instytucjami zewnętrznymi
- organizacja i kontrola terminów spotkań z partnerami i klientami
- przygotowywanie raportów i innych dokumentów według standardów firmy
Wymagania
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- doświadczenie w prowadzeniu biura/sekretariatu
- znajomość języka angielskiego
- znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- gotowość do uczenia się i adaptowania standardów funkcjonowania firmy
- umiejętność ustalania priorytetów i optymalnego wykorzystania czasu pracy
- zdolność budowania i utrzymywania pozytywnego kontaktu z klientami i partnerami
Oferujemy
- możliwość rozwoju poprzez aktywne uczestnictwo w pracach w ramach różnych obszarów firmy
- stałe wynagrodzenie plus premia zależna od wyników firmy
- możliwość pracy zdalnej
Jeśli masz pozytywne nastawienie, wierzysz w sukces i lubisz pracę z ludźmi zostań jednym z nas!