- przygotowywanie dokumentacji do udziału w konkursach oraz przetargach
- monitorowanie rynku medycznego
- wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie ofert
- bliska współpraca z Przedstawicielami Medycznymi
- bliska współpraca z wszystkimi działami firmy biorącymi udział w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do uczestnictwa w przetargu
- budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami
- analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- archiwizowanie dokumentacji przetargowej i konkursowej
- przygotowywanie raportów
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość MS Office
- dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz analityczne
- dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy
- doświadczenie w przygotowywaniu ofert konkursowych
- doświadczenie w obsłudze platform zakupowych
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę pełną wyzwań w inspirującym i zgranym zespole
- możliwość rozwoju i poszerzania swoich umiejętności
- dofinansowanie do karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego
- możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- pakiet zniżek na nasze usługi dla naszych Pracowników oraz ich rodzin
Poznaj
ALAB laboratoria Sp. z o.o.
ALAB laboratoria Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć laboratoriów diagnostycznych. Istniejemy na rynku od kilkunastu lat i wykonujemy 45 mln badań rocznie. Mamy prawie 600 Punktów Pobrań materiału diagnostycznego i ok. 70 laboratoriów we wszystkich województwach w Polsce, a w naszej ofercie jest 3500 różnych badań.
W swojej pracy często korzystamy z doświadczeń niemieckiej grupy LIMBACH, naszego biznesowego partnera. Współpracujemy również z uniwersytetami i naukowcami z Europy oraz z całego świata, by zapewnić pacjentom i klientom najwyższą jakość usług. Stawiamy na nowoczesność i technologię, dbając o to, by aparatura, na której pracują nasi diagności dorównywała ogólnoświatowym standardom i najnowszym trendom w medycynie laboratoryjnej.