Asystent/ka ds. eksportu i handlu międzynarodowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SPRZ-ZACH/150716
„Pomagamy ludziom i organizacjom na całym świecie odzyskać czas na rzeczy na ważne. Naszą misję realizujemy poprzez kompleksowe partnerskie rozwiązania handlowe, marketingowe i logistyczne w obszarze FMCG.”
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:
- Obsługa klientów w całym procesie handlowym
- Przygotowywanie ofert handlowych i pełnej dokumentacji po-sprzedażowej
- Utrzymywanie kontaktów biznesowych z nowymi i obecnymi klientami firmy
- Bieżąca pomoc pracownikom działu eksportu w realizacji celów sprzedażowych
- Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy
- Współpraca z innymi działami firmy
- Dbanie o prawidłową komunikację między firmą a klientem
- Wysyłanie korespondencji mailowej i zwykłej
Nasze oczekiwania:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie (min. B2) - warunek konieczny,
- Znajomość każdego innego języka obcego - mile widziana.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Mile widziana znajomość branży FMCG.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (zwłaszcza programu Excel).
- Umiejętność pracy w zespole.
- Wysoki poziom kultury osobistej.
- Samodzielność oraz odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego przy budowaniu globalnego eksportu
- Pracę w ciekawym, profesjonalnym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu