Jesteśmy firmą świadczącą usługi wsparcia sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem na rynku FMCG.
Współpracjemy długoterminowo i z sukcesem z liderami rynkowymi w swoich kategoriach z branży FMCG, Telco oraz Retail.
Realizacje powierzonych Nam przez Klientów zadań prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług oraz obsłudze klienta. Nasza struktura terenowa, obejmuje cały Kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów, audytorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększanie siły oddziaływania naszych Klientów.
Do obowiązków kandydata należeć będzie:
- Dbałość o kompleksowy i terminowy przepływ informacji pomiędzy Centralą a pracownikami terenowymi
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do realizacji projektów, m.in. druki ankiet, raportów, rozliczenia zleceń
- Weryfikacja raportów/ankiet w aspekcie ilościowym i jakościowym
- Przygotowywanie danych na potrzeby kosztorysowania i budżetowanie projektów
- Bieżąca pomoc Project Managerowi w zakresie poszukiwania informacji i organizacji pracy
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office – Excel, Word, Power Point
- Kluczowa dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel – głównie wersja 2007/2010, na poziomie średnio zaawansowanym (podstawowe formuły, formatowanie warunkowe, podstawowe tabele przestawne itd.). Podczas rozmowy kwalifikacyjnej zostanie przetestowana znajomość programu przez kandydata
- Sumienność, rzetelność i dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność - współpraca z zespołem terenowym
- Preferowana dyspozycyjność od zaraz
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Miła atmosfera, młody zespół