Asystent/ka w dziale HR
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa
- wsparcie payroll-u w bieżących zadaniach,
- przygotowanie skierowań na badania i monitorowanie ich realizacji,
- wsparcie w zarządzaniu pakietem socjalnym dla pracowników (ubezpieczenie na życie, ZUS, etc.),
- rejestracja nowych uczestników e-voucherów oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie,
- wsparcie w bieżących procesach rekrutacyjnych,
- koordynacja szkoleń dla pracowników oraz wsparcie działu w Employer Branding.
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: zarządzanie, ZZL, psychologia, socjologia),
- min. roczne doświadczenie w obszarze HR (mile widziane w branży odzieżowej),
- znajomości podstaw Prawa Pracy będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- znajomość pakietu MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy własnej.
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia przez okres 12 miesięcy w międzynarodowej firmie,
- pracę w wymiarze ½ etatu,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- pracę w młodym dynamicznym zespole.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.