Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży technicznej poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystentka biura
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za korespondencję przychodząca i wychodzącą
- codzienne wsparcie administracyjne biura
- wsparcie zespołu sprzedażowego w zadaniach,
- przygotowywanie dokumentów, materiałów, prezentacji itp.,
- organizacja spotkań, zebrań i podróży służbowych,
- kontakt z dostawcami firmy m.in. firmy kurierskie, dostawcy art. biurowych,
- przetwarzanie zapotrzebowań i faktur w SAP
- koordynacja organizowanych przez firmę przedsięwzięć,
- efektywne prowadzenie kalendarza,
- wsparcie działań marketingowych oraz PR,
- inne prace administracyjno-biurowe zlecone przez przełożonych
- min. 2 - letnie doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
- dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista i umiejętność pracy pod presją czasu, pozytywne nastawienie,
- komunikatywność, dokładność, skrupulatność,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
- Pracę w prestiżowej organizacji
- Ciekawe wyzwania i zadania
- Konkurencyjne wynagrodzenie + pakiet socjalny