Firma CoBouw Polska Sp. z o.o jest polsko-holenderską spółką budowlaną specjalizującą się w budowie i projektowaniu obiektów przemysłowych na terenie Polski.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby z woj. łódzkiego na stanowisko:
-
obsługa połączeń telefonicznych
-
realizacja zadań związanych z obsługą sekretariatu,
zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i korespondencji -
współpraca ze wszystkimi działami firmy,
wspomaganie działu marketingu w zakresie prowadzonych działań -
bieżące tłumaczenia dokumentów
-
zaopatrywanie firmy w materiały biurowe
-
bieżąca obsługa biura
-
wykształcenie wyższe
-
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
bardzo dobra organizacja pracy własnej
-
operatywność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera
-
obowiązkowość, skrupulatność, uprzejmość
-
mile widziane prawo jazdy kat. B
-
interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
możliwość rozwoju i zdobycie cennych doświadczeń zawodowych
-
umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
Poznaj
CoBouw Polska Sp.zo.o.
Firma CoBouw Polska jest polsko-holenderską spółką budowlaną specjalizującą się w kompleksowej realizacji obiektów przemysłowych (hal stalowych) wykonywanych w konstrukcji stalowej na terenie całego kraju. Międzynarodowa wiedza i doświadczenie zapewnia naszym Inwestorom wykorzystywanie najnowszych technologii oraz elastyczność w dopasowywaniu się do indywidualnych potrzeb oraz możliwości finansowych Inwestora. Często pomysł i wizja całego przedsięwzięcia rodzi się na kartce papieru, nadajemy jej właściwy kierunek i krok po kroku zmierzamy z Inwestorem począwszy od pomocy w znalezieniu działki poprzez formalności urzędowe i procedurę procesu projektowego aż po samą budowę i końcowy etap czyli wprowadzenie się do gotowego obiektu i rozpoczęcia działalności.