Ogłoszenie numer: 258724, z dnia 2013-02-15
Międzynarodowy Broker Ubezpieczeniowy, Spółka z Grupy GrECo JLT
poszukuje osoby do pracy w Warszawie na stanowisku:
Asystentka w Dziale Finansów i Administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w organizacji biura oraz Działu Finansów i Administracji, a w szczególności za:
- bieżące sprawy biura
- organizację spraw administracyjnych związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy
- udział w tworzeniu wewnętrznych procedur
- zarządzanie obiegiem dokumentów
- archiwizację dokumentów
- inne prace zlecone przez przełożonych
Wymagania
- doświadczenie zawodowe w administracji lub sekretariacie
- biegłe posługiwanie się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel) oraz pocztą elektroniczną
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność i otwartość w kontaktach z ludźmi
- bardzo dobra umiejętność organizacji czasu, sumienność i odpowiedzialność
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poświadczona egzaminem)
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
- możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet socjalny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.