Ogłoszenie numer: 626879, z dnia 2015-03-05
Klient portalu Praca.pl
Firma zlokalizowana w południowej okolicy Warszawy poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Asystentka Właściciela Firmy
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
- zapewnienie Właścicielowi firmy wsparcia administracyjnego, organizacyjnego, koordynacyjnego
- sporządzanie ofert handlowych w formie papierowej i elektronicznej,
- koordynacja aktualnych projektów,
- prowadzenie kalendarza spotkań właściciela
- czynności biurowo-sekretarskie,
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny, weryfikowany na rozmowie)
- obsługa pakietu MS Office
- osoba systematyczna i dobrze zorganizowana
- z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi
- umiejętność pracy pod presją czasu w środowisku wielozadaniowym
Oferujemy
- prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pracę w dobrej, zespołowej atmosferze
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.