POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Portal Praca.plWarszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
1 dni
Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
Polimport sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku polskim od 2008 roku. Łączy odwieczne tradycje handlowe z nowoczesnymi metodami pracy i zarządzania. Firma prowadzi działalność o profilu handlowym z wieloma specjalizacjami. Pracownikami firmy są wykwalifikowani specjaliści prezentujący wysoką kulturę osobistą i handlową doskonale rozumiejący mechanizmy rynkowe. Działalność podlega ciągłemu doskonaleniu, rozwojowi i ekspansji na nowych rynkach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Polimport jest firmą handlową działającą w wielu sektorach. Do podstawowych obszarów działalności zaliczamy:
rolnictwo,
przemysł spożywczy,
przemysł chemiczny,
tekstylia,
nawozy.
Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał. Stale dbamy o podnoszenie kwalifikacji kadr. Kompetencja, skuteczność oraz pomysłowość działania - to cechy, które cenimy najbardziej. Właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy.
Aktualnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Customer service manager / sekretariat
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wprowadzanie informacji / zamówień do systemu handlowo-księgowego.
Pilnowanie korespondencji od klientów.
Sprawdzanie dokumentacji handlowej.
Przygotowywanie umów handlowych.
Pilnowanie kondycji finansowej i należności kontrahentów.
Organizowanie spotkań.
Odsyłanie poczty i kontrolowanie wejścia i wyjścia przesyłek pismem i dokumentacji do kontrahentów.
Nadzór i kontrola rozporządzeń związanych z operacją handlową.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, rosyjskiego.
Bardzo dobra organizacja pracy.
Wyższe wykształcenie.
Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z pakietem programów MS Office.
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz i statystyk sprzedażowych; Przygotowywanie prezentacji biznesowych; Wsparcie Zespołu Zarządzającego Sprzedażą w codziennej pracy administracyjnej i operacyjnej;...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
Sages Sp. z o.o.Warszawa, przy Dworcu Centralnym
praca hybrydowa
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży; budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i kulturalnych,...
Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Portal Praca.plWarszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Co będziesz robić: Aktualizować i zarządzać naszą bazą danych klientów, abyśmy zawsze mieli najświeższe informacje; Asystować naszym handlowcom w przygotowywaniu ofert, prezentacji i raportów dla klientów, aby nasza sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna; Tworzyć i wysyłać...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
1 dni
Twój zakres obowiązków Umawianie spotkań dla naszych doradców. Planowanie tras. Zarządzanie kalendarzem spotkań. Informowanie o produktach Firmy. Współpraca z innymi działami. Bieżące wsparcie obszaru sprzedaży w organizacji.
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...