Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    8 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
  • Complaint Handling Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    1 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Complaint Handling Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    1 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Doradca klienta biznesowego - obsługa reklamacji technicznych

Doradca klienta biznesowego - obsługa reklamacji technicznych

IMAR
Warszawa
praca stacjonarna
2885 dni temu

 

IMAR Service Group (nr rej. 114) Agencja Pracy Tymczasowej dla swojego klienta, lidera w branży telefonii cyfrowej, poszukuje osób do pracy na stanowisku:

 


Doradca klienta biznesowego - obsługa reklamacji technicznych

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: BW/06

Zadania:
  • telefoniczna obsługa klienta biznesowego w zakresie zgłoszeń i reklamacji technicznych,
  • rozpatrywanie pisemnych reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień związanych z obsługą klientów biznesowych firmy.
Wymagania:
  • nienaganna dykcja,
  • dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym godz. 6-22),
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • miejsce świadczenia pracy: Warszawa - centrum,
  • system szkoleń,
  • miłą atmosferę w pracy w młodym i zgranym zespole,
  • możliwość rozwoju, awansu i zdobycia doświadczenia w renomowanej firmie.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez IMAR Service Group w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie i przetwarzanie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z IMAR Service Group oraz potencjalnym pracodawcom i współpracującym z nimi podmiotami trzecimi do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.  Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

    Selgros Cash&Carry   Warszawa, Wawer    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie, rozpatrywanie uwag, opinii, sugestii i reklamacji Klientów. Koordynowanie procesu obsługi reklamacji zgłaszanych przez Klientów. Współpraca z innymi działami firmy. Prowadzenie korespondencji oraz rozmów...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania kontakt z klientem w kwestii reklamacji przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem...
  • Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji wewnętrznych

    Grupa Inter Cars   Swobodnia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
  • Doradca ds. Serwisu i Usług

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Warszawa - Ursus    praca stacjonarna
    8 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów w kasie, punkcie informacyjnym i punkcie reklamacyjnym sklepu; Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych; Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);...
  • Complaint Handling Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    1 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Complaint Handling Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    1 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    (popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   mazowieckie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...