Ogłoszenie numer: 1567235, z dnia 2017-03-23
Klient portalu Praca.pl
Renomowana firma z branży turystyczno-hotelarskiej zatrudni do Centrali firmy w Warszawie osobę na stanowisko:
Asystentka/Asystent
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
-
obsługa sekretariatu oraz kompleksowa organizacja pracy biura,
-
wykonywanie prac administracyjnych,
-
prowadzenie i ewidencja dokumentacji, korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej archiwizowanie,
-
koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
-
samodzielna realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd,
-
współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług i firmami zewnętrznymi w zakresie administracyjno-organizacyjnym,
-
redagowanie pism,
-
współpraca z Zarządem.
Wymagania
-
dobra znajomość języka angielskiego,
-
bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
-
umiejętność dobrej organizacji pracy,
-
samodzielność w wykonywaniu zadań,
-
sumienność, dokładność, wysoka kultura osobista,
-
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
-
wykształcenie średnie,
-
prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
-
pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
-
wynagrodzenie, adekwatne do kwalifikacji i poziomu realizacji powierzonych zadań,
-
pracę na ½ etatu.