- Ogłoszenie nr: 166405
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 stycznia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
- Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw Policyjnego Rejestru Imprez Masowych
- Sztab Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizowanie czynności zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania korygowania nieprawidłowości informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących działań Policji związanych z zabezpieczeniem przez jednostki i komórki organizacyjne KWP we Wrocławiu imprez,protestów,innych zdarzeń mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przejazdów ich uczestników
- współpraca z komórkami KWP we Wrocławiu właściwymi w sprawach BHP i medycyny pracy w zakresie terminowego realizowania tych zagadnień w Sztabie Policji KWP we Wrocławiu
- obsługa kancelaryjna Sekcji Operacji Policyjnych i Zarządzania Kryzysowego, w tym prowadzenie spisów archiwizacyjnych w zakresie operacji policyjnych
- opracowywanie tygodniowych informacji o imprezach, protestach i zdarzeniach mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie woj. dolnośląskiego – podczas nieobecności osoby realizującej zadnie
- rozliczanie w PRIM operacji i podoperacji na szczeblu wojewódzkim wraz z osobą odpowiedzialną za przygotowanie dokumentacji danego zabezpieczenia
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa – siedząca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- stanowisko wymaga bardzo dobrej komunikatywności, odpowiedzialności oraz znacznej samodzielności i skrupulatności w realizacji zadań
- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy
- obsługa urządzeń biurowych
- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu. Stanowisko pracy inspektora ds. PRIM usytuowane jest na II piętrze budynku KWP we Wrocławiu
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office
- podstawowa znajomość aktów prawnych w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych, BHP i medycyny pracy
- wykształcenie wyższe
- przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów