- Ogłoszenie nr: 165443
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 grudnia 2014 r.
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi administracyjnej Referatu I Wydziału Ruchu Drogowego
- w Wydziale Ruchu Drogowego KMP we Wrocławiu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Wrocław
- Wydział Ruchu Drogowego
KMP we Wrocławiu
ul. Hubska 29-33
50-501 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzór nad gospodarka mandatową celem zapewnienia prawidłowej współpracy z Urzędem Wojewódzkim
- rejestracja i archiwizacja dokumentacji służbowej
- dostarczanie i odbieranie poczty w KMP we Wrocławiu
- praca w aplikacji e-komenda w celu realizacji wytycznych dotyczących wdrożonego systemu
- wystawianie skierowań na badania profolaktyczne dla policjantów i pracowników cywilnych
- sporządzanie list funkcjonariuszy uprawnionych do zwrotu kosztów za dojazdy do pracy celem zapewnienia prawidłowej współpracy z Wydziałem Wspomagającym
- prowadzenie gospodarki finansowej Wydziału
- rozdzielanie korespondencji służbowej zgodnie z dekretacją.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca będzie wykonywana na II piętrze budynku przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Istnieje konieczność przemieszczania się między budynkiem Wydziału Ruchu Drogowego a Komendą Miejską Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33 a ul. Sołtysowicką 21.
W budynku znajduje się jedna toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych (na parterze budynku); nie ma podjazdów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz windy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność koordynowania czynności,
- dokładność,
- umiejętność obsługi programów komputerowych.
- 3-miesięczne doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów