CBB Contact Center to jedna z największych firm telemarketingowych w Polsce.
Nr Ref.: ZMKiW/03/15
- nawiązywanie telefonicznych kontaktów z Klientami i prowadzenie negocjacji celem wyegzekwowania należności;
- dbanie o pozytywny wizerunek Firmy.
- dyspozycyjność;
- znajomość obsługi komputera;
- elokwencja, dobra dykcja i miły głos;
- umiejętność przekonywania do własnych racji;
- umiejętność słuchania i empatii;
- odporność na stres;
- zdecydowanie w działaniu;
- dokładność, rzetelność, zdyscyplinowanie, odpowiedzialność.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zawsze terminową wypłatę, a za dobre wyniki dodatkowe premie pakiet atrakcyjnych szkoleń (za które płacimy);
- możliwość zdobycia wiedzy, umiejętności i rozwój kompetencji podczas zadań realizowanych dla wiodącego Banku na polskim rynku;
- umowę o pracę;
- możliwość uczestniczenia w programach rozwojowych.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.