analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...
małopolskie, Andrychów, Kraków, Wieliczka, Krzeszowice, Słomniki, Dobczyce, Niepołomice, Oświęcim, Skawina, Gorlice, Nowy Sącz, Nowy Targ, Tarnów, Chrzanów, Kęty, Wadowice
praca stacjonarna
2636 dni temu
Odpowiedzialne podejście do świata, w którym my żyjemy – MY ludzie…
Kim jesteśmy?
Jedną z firm będącą Pionierem w branży rekrutacyjnej. Partnerstwo i współpraca na każdym szczeblu naszej organizacji jest naszą siłą. Cenimy sobie perfekcjonizm, skuteczność oraz solidność.
Rejestr agencji zatrudnienia - 5932
Kto jest naszym Partnerem, na rzecz którego szukamy idealnego Pracownika?
Renomowana firma, wyróżniająca się innowacyjnością, jakością i oryginalnością w metodach działania.
Kogo szukamy?
Jeżeli jesteś osobą, która chciałaby dołączyć do zespołu profesjonalistów i pracować z najlepszymi, to zapraszamy do zapoznania się z ofertą na stanowisko:
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Andrychów, Kraków, Wieliczka, Krzeszowice, Słomniki, Dobczyce, Niepołomice, Oświęcim, Skawina, Gorlice, Nowy Sącz, Nowy Targ, Tarnów, Chrzanów, Kęty, Wadowice
Za co będziesz odpowiedzialny dołączając do zespołu?
Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych
Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy
Koordynację obsługi telefonicznej firmy i łączy internetowych
Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji
Prowadzenie różnego rodzaju ewidencji, np. sprzętu biurowego
Organizację oraz rezerwację spotkań tj. rezerwacja sal, dbałość o catering
Czego oczekujemy?
Wykształcenia min. średniego
Bardzo dobrej umiejętności organizacji pracy
Dobrej znajomości obsługi sprzętów biurowych oraz pakietu MS Office
Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i otwartości na ludzi
Terminowości i sumienności w realizacji powierzonych zadań
W zamian zapewniamy Tobie:
Pracę w stabilnej firmie
Szereg szkoleń, które pomogą Ci doskonalić własne umiejętności
Konkurencyjne wynagrodzenie
Pracę w młodym, energicznym zespole
Szansę na szybki awans - Ty decydujesz kiedy
Zachęcamy również osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku.
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Opis stanowiska: obsługa komputera/obsługa dedykowanego programu komputerowego, mile widziana znajomość przepisów podatkowych/nie konieczna, współpraca z ludźmi, praca 5 dni w tygodniu.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą; współpraca z biurem księgowym, kompletowanie dokumentów; wystawianie dokumentów sprzedaży; inne czynności wynikające z bieżącego funkcjonowania firmy;
General duties: preparing incoming and outgoing correspondence; verification and processing of paper documents to electronic form (sorting, scanning, describing, archiving documents) taking care of the proper documentation workflow, in accordance with company procedures and policies; preparing...