Najnowsze oferty pracy

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Starszy referent / Młodszy specjalista / Specjalista w Dziale Programów Lekowych i Chemioterapii w Wydziale Gospodarki Lekami

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wymagania konieczne: wykształcenie: wyższe – preferowane kierunki medyczne m.in.: farmacja, nauki o zdrowiu, położnictwo, pielęgniarstwo, fizjoterapia, analityka medyczna, psychologia zdrowia itp. staż pracy dla stanowiska starszy referent: nie jest wymagany; staż pracy dla stanowiska...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Samodzielny Referent w Wydziale Majątku Sieciowego

    PGE Dystrybucja S.A.   Wyszków, ul. Pułtuska 116    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.
Zobacz więcej ofert pracy

Referent w Sekretariacie

Archiwum Państwowe w Koszalinie
Koszalin
praca stacjonarna
3531 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 162625
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 sierpnia 2014 r.

Archiwum Państwowe w Koszalinie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw do spraw obsługi sekretariatu Archiwum Państwowego w Koszalinie
  • w Sekretariacie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 0.5

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Koszalinie
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
    75-803 Koszalin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Koszalin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pomoc w prowadzeniu registratury oraz archiwum zakładowego Archiwum

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientem
    stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
    stanowisko zlokalizowane na I piętrze urzędu (budynek 2 piętrowy)
    konieczność poruszania się między kondygnacjami
    w budynku brak windy osobowej, obiekt wyposażony w platformę pionową przy wejściu głównym oraz w dźwig towarowy do przewozu akt
    pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku
    możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, roztocza kurzu domowego

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
    • komunikatywność, umiejętność formułowania poprawnych wypowiedzi w mowie i piśmie
    • biegła umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office, poczty elektronicznej, internetu
    • odporność na stres, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, miła aparycja
    • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
wymagania dodatkowe
  • umiejętność stosowania przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących postępowania z dokumentacją
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w archiwum państwowym
  • doświadczenie w zakresie digitalizacji materiałów archiwalnych

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Starszy referent / Młodszy specjalista / Specjalista w Dziale Programów Lekowych i Chemioterapii w Wydziale Gospodarki Lekami

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Wymagania konieczne: wykształcenie: wyższe – preferowane kierunki medyczne m.in.: farmacja, nauki o zdrowiu, położnictwo, pielęgniarstwo, fizjoterapia, analityka medyczna, psychologia zdrowia itp. staż pracy dla stanowiska starszy referent: nie jest wymagany; staż pracy dla stanowiska...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Pracownik Techniczno-Administracyjny

    Landtech Sp. z o.o.   Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zarządzania dokumentacją

    POLPHARMA S.A.   Starogard Gdański    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 godz.
    GŁÓWNE OBOWIĄZKI: Zarządzanie kopiami i wysyłkami dokumentacji rejestracyjnej API; Przygotowywanie oświadczeń i listów do celów rejestracyjnych API; Zarządzanie bazami danych i trackwise dla dokumentacji rejestracyjnej API; Aktualizacja archiwum i bieżącej bazy eCTD; Obsługa administracyjna działu;
  • Referent ds. obsługi sekretariatu

    Bank Spółdzielczy w Poddębicach   Poddębice, ul. Łódzka 33    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności: informowanie i umawianie klientów, kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku, prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu, przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,...
  • Referent w Wydziale Przyłączania i Rozwoju

    PGE Dystrybucja S.A.   Pruszków, ul. Waryńskiego 4/6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów przetargowych. Zlecanie i terminowe rozliczanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie przyłączania do sieci dystrybucyjnej nowych odbiorców. Prowadzenie korespondencji z kontrahentami przyłączanymi do sieci dystrybucyjnej...
  • Samodzielny Referent w Wydziale Majątku Sieciowego

    PGE Dystrybucja S.A.   Wyszków, ul. Pułtuska 116    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Aktualizacja i wprowadzanie obiektów elektroenergetycznych do systemu SID. Prace dotyczące dokumentacji obiektów i urządzeń elektroenergetycznych oraz dokumentacji ruchowo-eksploatacyjnej, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Rejonu w zakresie jej...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Czynności kancelaryjne tj. przyjmowanie i wysyłanie poczty, udzielenie informacji telefonicznych, Obsługę systemu seod - rejestracja wniosków, Digitalizację dokumentacji, Porządkowanie dokumentacji.