- Ogłoszenie nr: 167598
- Data ukazania się ogłoszenia: 04 marca 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- sekretarz kierownika jednostki
- do spraw obsługi sekretarsko - biurowej
- w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
05-300 Mińsk Mazowiecki
ul. Wyszyńskiego 15/17
Miejsce wykonywania pracy:
- Mińsk Mazowiecki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie obsługi sekretarsko - biurowej Komendanta Powiatowego Policji, organizowanie narad, odpraw służbowych, spotkań okolicznościowych zarządzanych przez kierownictwo Komendy;
- prowadzenie rejestru wydanych aktów prawnych, segregowanie i przechowywanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapoznawanie policjantów i pracowników z aktami prawnymi, udostępnianie i aktualizowanie oraz przekazywanie do składnicy akt;
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem poczty zwykłej, poleconej i
- wydawanie otrzymanych dowodów osobistych przedstawicielom urzędów miast i gmin wchodzących w strukturę powiatu;
- prowadzenie rejestru teczek dokumentów jawnych, dzienników i książek ewidencyjnych (WKT-111);
- składanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wydawanie oraz prowadzenie rejestru wydanych delegacji;
- prowadzenie listy obecności policjantów i pracowników KPP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu.
Praca w systemie jednozmianowym.
Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku KPP w Mińsku Mazowieckim przy ul. Wyszyńskiego 15/17. Budynek nie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym pon. 4 godz. dziennie.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów kancelaryjnych;
- obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office;
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
- znajomość zasad funkcjonowania jednostek Policji;
- wysoka kultura osobista;
- komunikatywność;
- co najmniej roczna praktyka w prowadzeniu sekretariatu;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów