Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Specjalista ds. Administracyjnych Mazowieckie
Sekretarz kierownika jednostki w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego

Sekretarz kierownika jednostki w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego

Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
mazowieckie, Mińsk Mazowiecki
praca stacjonarna
3347 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 167598
  • Data ukazania się ogłoszenia: 04 marca 2015 r.

Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz kierownika jednostki
  • do spraw obsługi sekretarsko - biurowej
  • w Zespole Prezydialnym Wydziału Wspomagającego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim
    05-300 Mińsk Mazowiecki
    ul. Wyszyńskiego 15/17

Miejsce wykonywania pracy:

  • Mińsk Mazowiecki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie obsługi sekretarsko - biurowej Komendanta Powiatowego Policji, organizowanie narad, odpraw służbowych, spotkań okolicznościowych zarządzanych przez kierownictwo Komendy;
  • prowadzenie rejestru wydanych aktów prawnych, segregowanie i przechowywanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapoznawanie policjantów i pracowników z aktami prawnymi, udostępnianie i aktualizowanie oraz przekazywanie do składnicy akt;
  • wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem poczty zwykłej, poleconej i
  • wydawanie otrzymanych dowodów osobistych przedstawicielom urzędów miast i gmin wchodzących w strukturę powiatu;
  • prowadzenie rejestru teczek dokumentów jawnych, dzienników i książek ewidencyjnych (WKT-111);
  • składanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • wydawanie oraz prowadzenie rejestru wydanych delegacji;
  • prowadzenie listy obecności policjantów i pracowników KPP.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu.
    Praca w systemie jednozmianowym.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku KPP w Mińsku Mazowieckim przy ul. Wyszyńskiego 15/17. Budynek nie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym pon. 4 godz. dziennie.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów kancelaryjnych;
    • obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office;
    • umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej;
    • znajomość zasad funkcjonowania jednostek Policji;
    • wysoka kultura osobista;
    • komunikatywność;
wymagania dodatkowe
  • co najmniej roczna praktyka w prowadzeniu sekretariatu;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty