Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Banking Customer Support

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta (HTML/CSS)

Specjalista ds. Obsługi Klienta (HTML/CSS)

Portal Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
2625 dni temu

Rozwijaj się z nami i dołącz do zespołu Praca.pl jako:

Specjalista ds. Obsługi Klienta (HTML/CSS)

Miejsce: Warszawa (Biuro przy stacji metra Kabaty)

 

 

POZNAJ NAS I STANOWISKO.

Specjalista ds. Obsługi Klienta pracuje w zespole zajmującym się realizacją ogłoszeń. Odpowiada za przygotowanie treści oraz wizerunku ogłoszeń rekrutacyjnych naszych klientów i publikowanie ich na naszym portalu. Praca na tym stanowisku wymaga dokładności, staranności, dbałości o szczegóły, a przede wszystkim łatwości pisania i formułowania treści oraz bardzo dobrej znajomości ortografii i gramatyki. Specjalista ds. obsługi klienta współpracuje z klientami poprzez kontakt telefoniczny i mailowy, jest też wsparciem dla działań zespołu handlowego (Account Managerów).

 

Kluczowe zadania na stanowisku:

  • Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;

  • Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;

  • Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;

  • Dbanie o właściwy poziom obsługi klienta w zakresie realizacji ogłoszeń.

ODKRYJ SIĘ! JEŚLI…
  • Potrafisz posługiwać się językiem HTML i CSS – warunek konieczny;

  • Znasz programy graficzne w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów;

  • Interesujesz się zagadnieniami związanymi z e-commerce;

  • Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne – potrafisz nie tylko rozmawiać, ale i doradzać klientom (dobrze jeśli znasz przy tym język angielski w stopniu komunikatywnym);

  • Jesteś samodzielny, zdyscyplinowany i dobrze zorganizowany;

  • Cechuje Cię ambicja, chęć doskonalenia umiejętności, a trudności traktujesz jak wyzwanie;

  • Jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, potrafisz, a nawet uwielbiasz pracować w grupie.

WTEDY…
  • Uważnie zapoznamy się z Twoją aplikacją i zaprosimy Cię na rozmowę z przyszłym przełożonym i HR Business Partnerem;

  • Do trzech dni po spotkaniu otrzymasz informację zwrotną – zaproszenie na drugie spotkanie lub poznasz naszą ostateczną decyzję;

  • Jeśli nawiążesz z nami współpracę, zapewnimy Ci szkolenie, sprawne wdrożenie w codzienne obowiązki, wyrozumiałość i dużo uwagi;

  • Spokojnie skończysz pracę o 16:30, a wiemy, że w dzisiejszych czasach to rzadkie;

  • Zapewnimy Ci atrakcyjne zarobki, stworzymy przyjazne miejsce pracy z atmosferą serdeczności, zaufania i szacunku, ale spełnimy tylko niektóre Twoje pragnienia, gdyż nie uczestniczymy w wyścigu o benefity☺

A TY?

Jeśli zechcesz, zostaniesz z nami na długie lata.

 

MOŻESZ NAM ZAUFAĆ!
Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb prowadzonej rekrutacji, jak również po jej zakończeniu, przy realizacji przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Praca.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-493) przy ul. Bolesława Prusa 2, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 poz. 922)”.

Praca.pl Sp. z o.o. jako administrator danych osobowych informuje, że na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych każdy kandydat ma prawo do dobrowolnego podawania danych osobowych oraz do wglądu do ich treści, do ich poprawiania lub usunięcia oraz, że żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych.

 

Poznaj

Portal Praca.pl

Dlaczego warto?

W Praca.pl zdajemy sobie sprawę, jak ważne i jednocześnie trudne jest znalezienie odpowiedniego pracownika i właściwego pracodawcy. My to umożliwiamy.

Od ponad 20 lat wspieramy rynek pracy, analizujemy zachodzące na nim trendy i z determinacją oraz konsekwencją wprowadzamy innowacyjne narzędzia ułatwiające poszukiwanie pracy oraz pracowników. Staliśmy się jednym z największych portali pracy w Polsce.

Miliony użytkowników, dziesiątki tysięcy ogłoszeń o pracę, lata praktyki i profesjonaliści z zakresu e-rekrutacji to właśnie my. Każdego dnia ponad 50 wspaniałych osób pracuje po to, aby wspierać zawodowe życie innych. Mamy ogromny potencjał, gotowość do dalszego rozwoju oraz ambicję, by stać się najbardziej rozpoznawalnym i innowacyjnym serwisem. Dążymy do pozycji lidera. A Ty? Sprawdź, co osiągnęliśmy do tej pory i pomyśl, ile jeszcze jesteśmy w stanie osiągnąć razem z Tobą!

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie rekrutacyjne Spotkanie rekrutacyjne
Krok Propozycja współpracy Propozycja współpracy

Opinie pracowników

Aleksandra Szczepańska

Aleksandra Szczepańska

Dział Handlowy

W Praca.pl pracuję od 2015 roku, zaczynając od stanowiska Account Managera poprzez Key Account Managera i aktualnie jestem Koordynatorem Zespołu Sprzedaży Regionalnej w Krakowie. Ponad 7 lat pracy tutaj pokazało mi, jak efektywnie można wykorzystać czas przy zaangażowaniu dwóch stron - pracownika i pracodawcy. Dynamika zmian na rynku rekrutacyjnym i stały rozwój tej branży nie pozwalają na stagnację i nudę, a praca umożliwia rozwój i zdobycie cennego doświadczenia. Oczywiście w granicach rozsądku, 8 h dziennie, work - life balance tutaj naprawdę działa.

Halina Kisiołek

Halina Kisiołek

Dział Handlowy

Swoją przygodę z Praca.pl rozpoczęłam w 2016 roku i aktualnie zajmuję stanowisko Koordynatora Sprzedaży Regionalnej w Gdańsku. Cieszę się, że jestem częścią tego zgranego zespołu już od ponad 7 lat :) Lubię swoją pracę w Praca.pl, ponieważ nie jest monotonna i nudna. Na co dzień realizuję zadania, które wymagają ode mnie kreatywności i dostosowania się do sytuacji. Dzięki temu czuję, że nieustannie się rozwijam. Niestraszna jest odległość między oddziałami a siedzibą firmy, gdy pracuje się ze wspaniałymi ludźmi, zaangażowanymi w codzienne zadania. Zapraszamy, dołącz do nas!

Iwona Paduch

Iwona Paduch

Dział Handlowy

Do Praca.pl dołączyłam w 2010 r. Pracuję w Zespole Sprzedaży Regionalnej w Warszawie. To zgrany zespół otwartych i odpowiedzialnych ludzi oraz koleżeńska atmosfera ukierunkowana na współpracę i realizację celów. Pracując w Dziale Sprzedaży mierzymy się z wyzwaniami, jakie każdego dnia stawiają przed nami Klienci, rynek pracy i otoczenie biznesowe. Towarzyszy nam ciągła zmiana. Nie ma rutyny. Stawiamy na jakość, dlatego wciąż się rozwijamy, wykorzystując dostępne zasoby. Zdobywamy nowe doświadczenia i uczymy się od siebie nawzajem. Chcemy być po prostu coraz lepsi w tym, co robimy.

Więcej

Podobne oferty

  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta B2B

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Zakres obowiązków: Aktywna obsługa klienta; Przygotowywanie ofert i wycen napraw serwisowych sprzętu; Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych; Współpraca z pozostałymi działami firmy; Rozkład aktywności: obsługa e-mail 50%, zgłoszenia systemowe 25%, rozmowy telefoniczne 25%
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Banking Customer Support

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    1 dni
    Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Customer Support Specialist with Bulgarian

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
  • Customer Support Specialist with Czech

    MAJOREL POLSKA   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem francuskim i angielskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.