- Ogłoszenie nr: 163466
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2014 r.
Komenda Główna Policji w Warszawie
- Komendant Główny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referendarz
- w Zespole Prasowym Komendy Głównej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Puławska 148/150,
02-624 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie komunikatów prasowych, artykułów na potrzeby portalu „policja.pl”;
- prowadzenie profilu polskiej Policji na portalach społecznościowych;
- analizowanie pod kątem redakcyjnym komunikatów prasowych zamieszczanych na portalu „policja.pl”;
- aktualizowanie i rozbudowywanie strony internetowej polskiej Policji;
- opracowywanie i edytowanie materiałów graficznych, skanowanie i tworzenie OCR tekstów;
- pozyskiwanie, gromadzenie, przetwarzanie informacji, danych statystycznych na stronie internetowej;
- zamieszczanie materiałów filmowych, dźwiękowych i fotograficznych na stronie internetowej;
- współpraca z przedstawicielami środków masowego przekazu w zakresie uzgodnionym z Rzecznikiem Prasowym KGP.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (np. dziennikarze),
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżur, przygotowywanie prasówki).
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Inne
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,800 kwoty bazowej.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy redakcyjnej lub PR-owej,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność obsługi portali społecznościowych,
- znajomość struktur i zasad funkcjonowania Policji oraz przepisów prawa policyjnego,
- umiejętność kontaktów z mediami,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych,
- działania w sytuacjach nieprzewidywalnych,
- umiejętność analitycznego myślenia.
- wykształcenie wyższe o specjalności dziennikarstwo, public relation lub polonistyka,
- asertywność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność pracy w zespole.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów