- Ogłoszenie nr: 177699
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2016 r.
Izba Skarbowa w Olsztynie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw czynności sprawdzających
- w Samodzielnym Referacie Obsługi Bezpośredniej w Urzędzie Skarbowym w Giżycku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Giżycku
ul. I Dywizji im. Tadeusza Kościuszki 15
11-500 Giżycko
Miejsce wykonywania pracy:
- Giżycko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie czynności sprawdzających
- Sporządzanie korekt deklaracji z urzędu, wzywanie podatników do poprawy błędnych deklaracji oraz do złożenia korekt
- Weryfikacja zasadności składanych korekt deklaracji podatkowych
- Analiza zasadności wykazanych zwrotów
- Monitorowanie wywiązywania się podatników z obowiązków podatkowych tj. wzywanie zobowiązanych podatników i płatników do złożenia brakujących deklaracji
- Rejestracja dokumentów związanych z realizowanymi zadaniami w aplikacjach i systemach informatycznych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca biurowa wykonywana w siedzibie Urzędu,
praca związana z obsługą klientów zewnętrzych,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
praca pod presją czasu,
obsługa sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
budynek nieprzystosowany architektonicznie do poruszania się osób niepełnosprawnych,
oświetlenie naturalne i sztuczne.
brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- umiejętność obsługi systemu POLTAX oraz innych programów komputerowych niezbędnych w pracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów