- Ogłoszenie nr: 167365
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 lutego 2015 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wielkopolskim
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- starszy referent
- do spraw organizacyjnych
- na Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Organizacyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa PSP
ul. Rakoniewicka 31
62-065 Grodzisk Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Grodzisk Wielkopolski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,
- organizacja narad i odpraw służbowych z udziałem Komendanta Powiatowego,
- opracowanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej,
- obsługa strony BIP Komendy,
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy,
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej,
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu. Praca w systemie jednozmianowym.
W obiekcie występują bariery architektoniczne uniemożliwiające samodzielne poruszanie się osób z ograniczoną sprawnością ruchową.
Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku KP PSP w Grodzisku Wlkp. Budynek nie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, występuje utrudniony dostęp do pomieszczeń budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach - brak windy. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, oświetlenie naturalne i sztuczne. Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym pow. 4 godz. dziennie.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów: Ustawa o PSP, Ustawa o Służbie Cywilnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,
- zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
- komunikatywność,
- samodzielność i inicjatywa,
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista
- udokumentowane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (zatrudnienie lub staż),
- praktyka w prowadzeniu sekretariatu,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów