Finnish Technical Advisor
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Finnish Technical Advisor

Poznaj stanowisko:
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...


czytaj więcej: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Finnish Technical Advisor - Ogłoszenie archiwalne

Praca Capgemini Polska Sp. z o.o. / Informatyka / Administracja / Informatyka / Programowanie / Inżynieria / Projektowanie / Sprzedaż / Obsługa klienta / małopolskie / Kraków

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Service Management Consultant Capgemini Polska Sp. z o.o. małopolskie

Konsultant systemu ERP Modułu Handel Soneta Sp. z o.o. małopolskie

Specjalista do spraw systemów informatycznych - druga linia wsparcia TeamQuest małopolskie

3rd Line Support Engineer CPL JOBS Sp. z o.o. małopolskie

Customer Service Advisor / Specialista IT Grafton Recruitment małopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 

 

About us

Capgemini Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. Our team of 2,000 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.

 

 


Finnish Technical Advisor

Place of work: Kraków

Ref. no AD/Finnish/IS

 

Business Area

IT & Technology

 

Language

Finnish, English

 

Job for

Students & Graduates

 

 

Job description

  • Being first point of contact for customers regarding technical issues related to: hardware, software and network

  • Delivering professional and prompt service to the customers

  • Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system

  • Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem

  • Cooperating with relevant IT Support Team

     

Candidate’s profile

  • Very good Finnish language skills Good English skills

  • Strong communication and problem solving skills

  • Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications

  • Flexibleand well-motivated team player

  • Willingness to learn new technical skills

     

Please be advised that Capgemini Poland Sp. z o.o. located in Warsaw, Piekna Street 18th, is the administrator of personal data provided in recruitment applications. Your personal data will be processed in accordance with the Personal Data Protection Act of 29 August 1997 (Journal of Laws 2002, No. 101, item. 926 with further amendments) for the purpose of existing and future recruitment processes. Data submission is voluntary. Every person has the right to access their data in order to correct it."

Please include following statement in your application: "I hereby authorize Capgemini Poland Sp. z o.o. to process my personal data included in my job application for existing and future recruitment processes (in accordance with the Personal Data Protection August 1997,Journal of Laws 2002, No. 101, item. 926 with further amendments)."

We protect your privacy. We kindly inform you that we contact only chosen candidates. The recruitment process is conducted in accordance with the principles of equal treatment in employment, Labor Code, Chapter IIa, Art. 183a – 183e