- Ogłoszenie nr: 177609
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 lutego 2016 r.
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
- w Wydziale Analiz i Współpracy Międzynarodowej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie korespondencji z instytucjami zagranicznymi niezbędnej w międzynarodowym postępowaniu, opracowywanie pism i udzielanie wyjaśnień krajowym i zagranicznym instystucjom łącznikowym i właściwym w zakresie polskiego zaopatrzenia emerytalnego i zabezpieczenia sędziów i prokuratorów,
- przygotowywanie propozycji rozwiązań z zakresu przepisów o koordynacji do projektów aktów prawnych w tym przygotowywanie propozycji aktualizacji elektronicznych dokumentów strukturalnych (SED) z zakresu zabezpieczenia społecznego, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki służb mundurowych,
- przygotowywanie projektów pism wyjaśniających oraz propozycji rozwiązań problemów merytorycznych i proceduralnych związanych z realizacją przepisów o koordynacji w odniesieniu do osób zamieszkałych lub przemieszczających się poza granize kraju, na potrzebny pracowników wydziałów ustalania świadczeń,
- rozpatrywanie i przygotowuwanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski skierowane do Zakładu przez świadczeniobiorców, instystucje państwowe, organy państwowe w odniesieniu do osób zamieszkałych lub przemieszczających się poza graniece kraju,
- dokonywanie uzgodnień, z instytucjami właściwymi systemów specjalnych i instytucjami właściwymi dla sędziów i prokuraktorów z zakresu działania Zakładu jako instytucji łącznikowej, w celu przygotowania aktualnej informacji dla władzy własciwej,
- reprezentowanie Zakładu i uczestniczenie w pracach projektowych dotyczacych elektronicznej wymiany danych, w celu przygotowania Zakładu jako instytucji łacznikowej i instytucji własciwej do eklektronicznej wymiany danych miedzy polskimi i zagranicznymi instytucjami przy pomocy elektronicznych dokumnetów strukturalnych (SED),
- przygotowywanie analiz i statystyk zlecanych przez władzę właściwą lub wynikających z przepisów o kordynacji z zakresu działania Zakładu jako instytucji właściwej i łącznikowej,
- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane do Zakładu dot. domniemanych świadczeniobiorców.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Czeste reprezentowanie Zakładu na zewnątrz.
Do budynku, w którym jest miejsce pracy, prowadzą schody. Brak jest podjazdu dla wózków inwalidzkich. Toaleta dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze, natomiast miejsce pracy jest na II piętrze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego w pionie emerytalno-rentowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o emeryturach i rentach z FUS i z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- bardzo dobra znajomość przepisów dot. zaopatrzenia emerytalnego funkcjonariuszy Policji (…),
- bardzo dobra znajomość przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego oraz umów międzynarodowych w sprawie unikania podwójnego opodatkowania,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność rozwiązywania problemów i biegłego redagowania pism,
- biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji MS Office,
- umiejętność obsługi baz danych wspólnotowych aktów prawnych, np. CELEX, EUROLEX oraz polskich np. LEX,
- język angielski lub niemiecki na poziomie B1.
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- język farncuski na poziomie B1,
- 2 lata aoświadczenia zawodowego w pionie emerytalno-rentowym przy realizacji przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- umiejętność podejmowania decyzji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów