Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 24156
Warunki pracy
Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu, toalet, wind. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Praca pod presją czasu.Zakres zadań
- Prowadzi działania, mające na celu pozyskanie pracowników, posiadających określone kompetencje oraz umiejętności, w tym m.in. akcje promocyjne, związane z realizacją naborów w ramach przejęcia Krajowego Systemu Poboru Opłat;
- Przygotowuje od strony organizacyjnej procesy rekrutacji i selekcji w tym uczestniczy w rozmowach kwalifikacyjnych, ukierunkowanych na wywiad kompetencyjny oraz sporządza protokoły z poszczególnych etapów;
- Koordynuje kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych;
- Weryfikuje oraz monitoruje ogłoszenia rekrutacyjne z uwzględnieniem ich standaryzacji i terminowości;
- Informuje kandydatów o wynikach procesu rekrutacji, w tym terminowo zamieszcza informację o wynikach postępowania rekrutacyjnego;
- Analizuje dokumenty aplikacyjne pod kątem dochowania terminu ich złożenia i spełnienia wymagań ustawowych warunkujących możliwość ubiegania się o zatrudnienie w korpusie służby cywilnej oraz wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu rekrutacyjnym;
- Bierze udział w realizacji zadań na rzecz obsługi spraw budżetowych związanych z działaniami Wydziału Pozyskiwania Zasobów Osobowych;
- Bierze udział w projektach z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, m.in. związanych z procesem pozyskiwania pracowników oraz budowaniem wizerunku urzędu jako pracodawcy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego 2 lata doświadczenia w rekrutacji i selekcji pracowników
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy: Kodeks Pracy
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych
- Znajomość przepisów z zakresu ustawy o wdrożeniu przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Prawo jazdy kat. B;
- Język angielski na poziomie dobrym