specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie aktywności w oparciu o segmentację klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług związanych z przygotowaniem podłoża pod posadzki żywiczne; realizację założonych planów sprzedażowych; utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami; praca na terenie Polski i Niemiec – pozyskiwanie klientów poprzez kontakt mailowy,...
Możliwe zarobki nawet do 30 tysięcy złotych na miesiąc - w zależności od efektów- płacimy prowizję od każdej sprzedaży. Pracując u nas dostajesz: darmowy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy; możliwość ponadprzeciętnych zarobków zależnych od twoich wyników pracę w pełni...
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta; Efektywna sprzedaż i realizacja indywidualnego planu; Utrzymanie wysokich standardów pracy zgodnie z przyjętą strategią firmy; U kandydatów wymagamy: Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej/obsłudze klienta lub...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i osiąganie celów sprzedażowych; Handel usługami z zakresu floty i optymalizacji procesów; Utrzymywanie i budowanie relacji z klientami; Reprezentowanie firmy w przydzielonym regionie.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Samodzielne wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych i realizacja celów sprzedażowych; Sprzedaż usług z zakresu zarządzania flotą oraz optymalizacji procesów biznesowych; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, opartych na partnerskiej...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...
Handlowca ds. sprzedaży części zamiennych i usług serwisowych
Handlowca ds. sprzedaży części zamiennych i usług serwisowych
Intrac Polska Sp. z o.o.
lubuskie
praca stacjonarna
3751 dni temu
Intrac Polska jest oficjalnym dystrybutorem maszyn budowlanych, teleskopowych i leśnych oraz częścią Intrac Group AB - lidera na rynku ciężkiego sprzętu budowlanego w Europie Północnej.
Dział Serwisu i Części Zamiennych, zlokalizowany we Wrocławiu, poszukuje obecnie Kandydata na stanowisko:
Handlowca ds. sprzedaży części zamiennych i usług serwisowych
Praca na terenie województwa dolnośląskiego i lubuskiego.
Czego oczekujemy od kandydata?
Wykształcenia technicznego
Doświadczenia handlowego w pracy w terenie
Zdolności negocjacyjnych i handlowych oraz doświadczenia w obsłudze Klienta
Konsekwencji i skuteczności działania
Zaangażowania i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań
Uczciwości i otwartości we współpracy z innymi
Biegłej znajomości obsługi komputera
Na czym polega praca?
Osoba pracująca w dziale serwisu i części zamiennych odpowiedzialna jest za aktywne pozyskiwanie klientów w terenie i rzetelne prezentowanie oferty INTRAC Polska. Odpowiedzialna jest również za współpracę ze stacjonarnymi pracownikami oddziału w zakresie przekazywania zapytań i zamówień klientów.
Zakres obowiązków:
Aktywna poszukiwanie Klientów na podległym terenie
Utrzymywanie pozytywnych realizacji z dotychczasowymi Klientami, prezentowanie aktualnej oferty
Sprzedaż części zamiennych, akcesoriów i usług serwisowych – współpraca ze stacjonarnymi pracownikami oddziału
Dbanie o najwyższy poziom obsługi Klientów oraz o najwyższy poziom sprzedaży
Dbanie o dobry wizerunek firmy
Dlaczego warto do nas dołączyć?
Wybranemu kandydatowi oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz motywacyjny system wynagradzania
narzędzie niezbędne do pracy: samochód, komputer, telefon
możliwości wszechstronnego rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie aktywności w oparciu o segmentację klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Twój zakres obowiązków: sprzedaż usług związanych z przygotowaniem podłoża pod posadzki żywiczne; realizację założonych planów sprzedażowych; utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami; praca na terenie Polski i Niemiec – pozyskiwanie klientów poprzez kontakt mailowy,...
Możliwe zarobki nawet do 30 tysięcy złotych na miesiąc - w zależności od efektów- płacimy prowizję od każdej sprzedaży. Pracując u nas dostajesz: darmowy pakiet szkoleń przygotowujących do pracy; możliwość ponadprzeciętnych zarobków zależnych od twoich wyników pracę w pełni...
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta; Efektywna sprzedaż i realizacja indywidualnego planu; Utrzymanie wysokich standardów pracy zgodnie z przyjętą strategią firmy; U kandydatów wymagamy: Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej/obsłudze klienta lub...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów: Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe: Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów, gwarantujących im najlepszą ochronę....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
7 dni
Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i osiąganie celów sprzedażowych; Handel usługami z zakresu floty i optymalizacji procesów; Utrzymywanie i budowanie relacji z klientami; Reprezentowanie firmy w przydzielonym regionie.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Zakres obowiązków: Samodzielne wyszukiwanie i aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych i realizacja celów sprzedażowych; Sprzedaż usług z zakresu zarządzania flotą oraz optymalizacji procesów biznesowych; Utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, opartych na partnerskiej...
Job Vacancy: Financial and Administration Management Location: Poland, Krakow - On-site Contract: B2B, Full time The services should be delivered within business hours, on-site Invoice collection, tracking and co-ordination; Local payment and purchasing activities; Contractor payment calculations,...
Jak będzie wyglądał twój dzień pracy? Telefoniczna, sprzedażowa obsługa klienta na infolinii wychodzącej, Wprowadzanie zamówień i powiększanie koszyków zakupowych, Odpowiadanie na potrzeby klientów z całej Polski, Codzienny rozwój umiejętności sprzedażowych, poprzez indywidualne...