Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    Solowski Consultancy BV   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 12 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoja praca składa się z: Przetwarzanie danych płacowych od naszych klientów Obliczanie wynagrodzeń Składanie różnych deklaracji Wsparcie zarządu w sprawach dotyczących płac
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Kadr

    Remondis Sp. z o.o. - Sosnowiec   Sosnowiec, Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 11    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; Wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby audytu i raportowania grupowego; Prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; Zarządzanie...
  • Specjalista ds. kadr

    Dr Gerard Sp. z o.o.   Radzyń Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie oraz prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej, Wprowadzanie danych do systemu, nadzór nad ich poprawnością, Nadzór nad terminowością badań lekarskich, szkoleń BHP oraz innych dokumentów pracowniczych, Opracowywanie harmonogramów pracy, Weryfikacja...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Kadr

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy, Prowadzenie administracji kadrowej (obsługa procesów zatrudniania, prowadzenie akt personalnych oraz innych...
  • Pracownik Działu Personalnego

    Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: samodzielna obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy/zadaniowy), obsługa procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia...
  • Specjalista ds. Planowania czasu pracy 

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników, Kontakt telefoniczny z pracownikami firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds HR

    VMG KONSTANTYNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Konstantynów Łódzki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Główne zadania: Prowadzenie akt pracowniczych (przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, nagan, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem) Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów pracowniczych oraz zwolnień lekarskich; Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Services Specialist with German

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2714 dni temu
HR Services Specialist with German
Kraków
HR Services Specialist with German
Kraków
Nr Ref.: 1082350

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Founded in 1986, QVC (which stands for Quality, Value, Convenience) has an extraordinary 30 year track record of growth and success. Now with annual net revenues of US$8.7 billion, QVC has emerged as the world’s leading video and ecommerce retailer, with live TV broadcasts reaching more than 350 million homes worldwide. QVC’s customer-centric culture helps explain why over 90% of QVC’s annual revenues come from repeat customers – people who have come to know and trust us. And it’s a big reason QVC people are proud to work here.

HR Services Specialist with German

Responsibility Summary:

The HR Services Specialist serves as employees’ first point-of-contact for questions about HR policies and processes, and executes against key HR processes as assigned (i.e. Compensation, Talent Acquisition, Employee Relations, Organizational Effectiveness, etc.). The specialist is responsible for answering employees’ queries, educating QVC associates about Workday and/or knowledge management system or routing them to the appropriate individual while tracking all customer contact in the internal corporate database.

Key Accountabilities:

Execution and delivery of HR Services

  • Delivering HR services, as described below, in the following areas:
- HR administration (new joiners, leavers, personal data changes, promotions, internal transfers, employment conditions changes) - Compensation (Labour Market Surveys, Pay Programs Design & Deployment, Job evaluation, upload mass data changes in WD, annual salary increase process, bonus payment, advice on policies & procedures) - Learning & development (manage contents of online learning system, manage classroom training logistics, advice on policies & procedures) - Performance & career planning (support annual talent review process, succession planning process, annual performance review process, goals setting process, advice on policies & procedures) - Talent acquisition (sourcing, screening, initial candidates’ evaluation)
  • First point of contact for HR related inquiries and problems. Responsible for all aspects of providing employees with timely and accurate responses to telephone and written inquiries.
  • Achieve performance measures and adhere to established customer service standards and Service Level Agreements (SLAs)
  • Provide information and resolution to issues pertaining to calls and emails in a timely, courteous and professional manner, providing high-quality, timely and professional customer service
  • Understand the QVC employee philosophy and culture – promoting and communicating whenever appropriate
  • Communicate information regarding policies and standards to managers and employees
  • Manage HRIS Service authorizations and provide ad hoc training/education to Leaders via email, Lync or one to one to support on Workday Business Processes
  • Provide administrative support for Market Reviews (supporting Compensation COE)
  • Take initiative to maintain current knowledge and understanding of HR policies, practices and procedures. Identify need to update on-line resource materials and makes recommendations to the Team Lead
  • Partner with other GBS team members to resolve issues or for supplemental information

Data Management, Reporting and Auditing

  • Record and track all customer calls in QVC’s internal Case Management System and ensure resolution
  • Perform data entry into appropriate systems as necessary for assigned HR Services work
  • Prepare information and documents for external authorities (social security, income tax, etc.)
  • Run and distribute regularly scheduled reports according to established formats and schedules. Discuss report needs (data, format, parameters) with client to ensure the design/content of the report results in the desired outcome. Ensure that the proper security clearance is in effect before reports are distributed
  • Take initiative to maintain current knowledge and understanding of HR policies, practices and procedures
  • Any other duties as assigned by the Team Lead.

Critical Skills/Knowledge:

  • Customer, service mind-set and a proactive way of working to service the customers in a “can do” attitude
  • Experience working in HR systems (Workday experience is an asset) and strong working knowledge of MS Office
  • Experience using Case Management software
  • Excellent communication skills, ability to operate in international, matrix organization and consumer oriented attitude
  • Ability to work independently and as a team member
  • HR administration experience/awareness of HR policies and procedures
  • Analytical capability to analyze, interpret data and provide insight
  • Position requires initiative to participate in cross-functional project teams
  • Ability to handle multiple tasks simultaneously in a fast-paced environment
  • Ability to handle confidential and sensitive information
  • 2 years of experience in an HR function,
  • Very good knowledge of English (B2 or higher)
  • Ability to speak German (B2 or higher)
  • Experience in HR Shared Services for a global company

Just as we search the globe for unique products, we’re also searching for unique individuals to join our team. QVC offers a variety of career paths in Krakow, whether you are a recent university graduate, completing your studies, looking for the next step in your career or want to work flexible hours. With a wide range of exciting opportunities, there’s no better place to start or continue your career.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Global Mobility Advisor

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    What the day will look like The role will support Aon’s international transfer population. This will include: Managing the end-to-end relocation process for assignees and permanent transfers with a focus on strong relationship management to maintain open and effective communication, Acting as the...
  • Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    Solowski Consultancy BV   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 12 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoja praca składa się z: Przetwarzanie danych płacowych od naszych klientów Obliczanie wynagrodzeń Składanie różnych deklaracji Wsparcie zarządu w sprawach dotyczących płac
  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Kadr

    Remondis Sp. z o.o. - Sosnowiec   Sosnowiec, Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 11    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twój zakres obowiązków Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; Wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby audytu i raportowania grupowego; Prace administracyjne, monitorowanie obiegu dokumentów, archiwizacja i segregacja dokumentów; Zarządzanie...
  • Specjalista ds. kadr

    Dr Gerard Sp. z o.o.   Radzyń Podlaski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie oraz prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej, Wprowadzanie danych do systemu, nadzór nad ich poprawnością, Nadzór nad terminowością badań lekarskich, szkoleń BHP oraz innych dokumentów pracowniczych, Opracowywanie harmonogramów pracy, Weryfikacja...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Kadr

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Dbałość o prawidłowe prowadzenie cyklu życia pracownika na etapach: zatrudnienia, trwania stosunku pracy, zakończenia stosunku pracy, Prowadzenie administracji kadrowej (obsługa procesów zatrudniania, prowadzenie akt personalnych oraz innych...
  • Pracownik Działu Personalnego

    Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry   Gliwice, ul. Generała Władysława Sikorskiego 122    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: samodzielna obsługa kadrowa pracowników, rozliczanie czasu pracy (systemy: zmianowy/równoważny/podstawowy/zadaniowy), obsługa procesów HR (rekrutacje, wdrożenie, szkolenia, rozwój), sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia...
  • Specjalista ds. Planowania czasu pracy 

    STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy   Piekary Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy dla grupy 200 pracowników, Kontakt telefoniczny z pracownikami firmy.
  • Specjalista / Specjalistka ds HR

    VMG KONSTANTYNOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Konstantynów Łódzki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Główne zadania: Prowadzenie akt pracowniczych (przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, nagan, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem) Ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów pracowniczych oraz zwolnień lekarskich; Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i...