- Ogłoszenie nr: 175400
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 listopada 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji we Włodawie
- Komendant Powiatowy
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw do spraw Prezydialnych
- Jednoosobowego Stanowiska
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji we Włodawie
Al. Piłsudskiego 51
22-200 Włodawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Włodawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie aktów prawnych i zbiorów przepisów służbowych oraz zapoznawanie z nimi zainteresowanych policjantów i pracowników cywilnych w celu zapewnienia aktualnej informacji o obowiązujących przepisach.
- Prowadzenie analizy korespondencji wpływającej do urzędu w celu przedłożenia do dekretacji Komendantowi Powiatowemu Policji we Włodawie oraz jego zastępcy.
- Rejestrowanie jawnej korespondencji wpływającej i wychodzącej w celu rozdzielenia dokumentów na poszczególne komórki oraz zapewnienia sprawnego obiegu dokumentacji.
- Przyjmowanie przesyłek od stanowisk samodzielnych oraz sporządzanie wykazów w celu dalszego przekazania ich na Pocztę Specjalną i do Urzędu Pocztowego.
- Sporządzanie projektów decyzji oraz innych pism w imieniu Komendanta Powiatowego Policji we Włodawie w celu aktualizacji i przekazania informacji komórkom organizacyjnym Komendy oraz zainteresowanym podmiotom.
- Prowadzenie terminarza spotkań komendanta i jego zastępcy w celu zapewnienia terminowego i sprawnego reprezentowania jednostki przez kierownictwo Komendy Powiatowej Policji we Włodawie.
- Archiwizowanie przepisów i dokumentów służbowych w celu realizacji przepisów o archiwizacji i przekazanie do Składnicy Akt KPP we Włodawie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno – biurowa,
-praca wykonywana w siedzibie urzędu na I piętrze w godz. 7:30 – 15:30
-naturalne i sztuczne oświetlenie,
-praca przy monitorze ekranowym,
-stanowisko pracy usytuowane w siedzibie na I piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe i sprzęt komputerowy,
-w budynku brak windy, brak toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne
Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: wysokość mnożnika 0,981 kwoty bazowej, tj. 1838,24 zł miesięcznie brutto.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
- zdecydowanie w ustalaniu hierarchii załatwianych spraw
- wykształcenie wyższe administracyjne
- ponad 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego skutkującego wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów