- Ogłoszenie nr: 172645
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 sierpnia 2015 r.
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku
- Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw ds. obsługi organizacyjno-kancelaryjnej
- samodzielne stanowisko pracy w Wydziale ds. Finansowych i Administracyjno-Kadrowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 80-807 Gdańsk
ul. Pohulanka 2
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1) prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z WUOZ (Excel) oraz rozdzielanie korespondencji na poszczególnych pracowników
- 2) prowadzenie sekretariatu WUOZ w Gdańsku w tym obsługa urządzeń biurowych, łączenie rozmów telefonicznych, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom WUOZ
- 3) obsługa klientów w tym udzielanie informacji na temat sposobu wypełniania wniosków i sprawdzanie ich kompletności
- 4) prowadzenie rejestrów upoważnień, pełnomocnictw, skarg i wniosków, zarządzeń, informacji publicznej na wniosek
- przygotowywanie zleceń w celu zamówień na pieczęci, tablice informacyjne
- 6) przygotowywanie i prowadzenie list obecności pracowników, ewidencji wyjść, delegacji służbowych
- zapewnienie obsługi organizacyjno-recepcyjnej podczas spotkań u PWKZ
- 8) zbieranie zapotrzebowań od pracowników na materiały biurowe i dokonywanie ich zakupu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno-biurowa
• permanentna obsługa klienta zewnętrznego,
• zagrożenie korupcją
• na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
• praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
• podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, fax, drukarka, skaner,
• pokój biurowy mieści się na II piętrze budynku,
• brak podjazdów, toalety i przejścia niedostosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- wysoki poziom kultury osobistej,
- asertywność,
- komunikatywność,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- podstawowa znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- wykształcenie średnie ogólnokształcące lub ekonomiczne
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów