- Ogłoszenie nr: 180529
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 kwietnia 2016 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
- Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Sekcji Kwatermistrzowsko-Technicznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim
ul. Sienkiewicza 2a
66-600 Krosno Odrzańskie
Miejsce wykonywania pracy:
- Krosno Odrzańskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie gospodarki majątkiem Komendy, w tym magazynów
- prowadzenie spraw socjalno-bytowych funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i emerytów
- prowadzenie kasy Komendy
- prowadzenie zamówień publicznych do wartości 30 tys. euro
- zastępowanie głównego księgowego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w terenie oraz administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu. Bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentami, wyjazdy na delegacje służbowe.
Główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku. Komenda posiada również własny magazyn mundurowy, który usytuowany jest na parterze, w lewym skrzydle przybudówki. Obiekt niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Potencjalnie może stwarzać problemy w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na niedostosowane drzwi, toalety, brak windy oraz podjazdów. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości oraz przepisy szczegółowe dla jednostek budżetowych
- znajomość przepisów z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość przepisów z zakresu zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych
- znajomość przepisów z zakresu zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
- znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych
- niekaralność przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- rzetelność i odpowiedzialność
- nieposzlakowana opinia
- dyspozycyjność
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku w księgowości
- przeszkolenie w zakresie prawo zamówień publicznych
- obsługa programów: księgowo-płacowych, Płatnik, środki trwałe, wyposażenia, gospodarka magazynowa, obsługa programów użytkowych: Word, Excel
- przeszkolenie w zakresie „Ochrona danych osobowych”
- prawo jazdy kat. B
- znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów